jaga la weh

haha..gua pon ada blogspot. poyo tapi tak mengapa. kelmarin aku baca paper dorang cakap govt nk kuatkuasakan undang2 berkenaan IT yg baru. wahh, lagi dikontrol la kebebasan bermedia kat negara kita nih. mampus. jum attack dari semua arah. btw, gambar di atas takda kena-mengena ngan apa yang aku tulis.saje promo. haha butoh la. +nota: malam ni aku nak gi umah Ecah dia nak buatkan cupcake untuk aku. tapi harap2 dia tak buat design beruang berupa babi tu kat cupcake aku nnt. haha

1 komplen:

cik PA said...

whohoho~
sudey ada blog..hehe..teruskan usaha wei.. tak la susah2 da ko nak komen aku lepas ni..miahaha.