jejak kasihan

lu orang kalau ada nampak ini orang bagitau gua yek? gua dah lama lost kontek ngan dia. dengar cerita yang latest dia ni ada ditemui merayau di sekitar Central Market pau budak-budak sekolah kat situ. maklumat lanjut berkenaan beliau boleh didapati di sini atau sini =D peringatan: dia ni gua dengar ada ilmu sikit weh..dengar kata sekali dia dapat tarik lu orang, lu orang nanti kena layan dia punya berbual..haha muhamad hasreezan aie/photography® aie's flickr | aie's viewbook

5 komplen:

Anonymous said...

sori aie...
gua xde nmpk lg ini org..
klo gua nmpk pn gua akan lari sbb mls nk layan sembang ngn die...
hahaha

Aie said...

dia ni power dalam bidang MLM tau!

jgn main2 hahaha

Anonymous said...

wahahaha
akn ditutp b4 ry cina ney
segala persiapan telah dirancang dgn sebaik mungkin
hehehe
lu mmg kacak bro

fareezkario said...

ko pakaila layout yg stretch punye..leh masuk gbr besar cket..hehe

fareezkario said...

x semua layout ade..
yg de tulis stretch je..
kalau nak lg best chck kat google..kat situ berlambak..hehe