melados di UPM versi dua

Edisi melados kali ini disertai oleh Ecah, Adek, Faiz, Botak dan saudara dari jauh, Syuk Syarkawi. Oh tak lupa jugak diri aku sendiri tapi macam biasalah seperti jugak edisi lepas, aku sampai last sekali. Cool bukan?
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Edisi melados kali ini best doh cuma yang aku tak berapa berkenannya duit aku pula hilang RM50. Babi betol la, dah la duit job tuh. Memang takda rezeki aku siot. Thanks Ecah belanja nasi ayam kampung yang aku tak berapa lalu nak makan tu. Ya, aku masih sedih lagi sampai hari ini =.(
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Oh ya, ni aku nak ingatkan korang..Kalau nak beli cupcake, sila beli yang "Cap Ecah" punya. Beli yang ori!
Photobucket Ini pula imej penutup untuk entry kali ini aku tujukan khas buat saudara Far-East kita di mana jua dia berada dengan harapan dia akan tergerak hati nak realisasikan pertukaran sistem die lepas tengok gambor-gambor entry ini. Hahahaha jahat sial aku bakar orang!
muhamad hasreezan

6 komplen:

Anonymous said...

bro, aku dah edit pic ko dgn ecah ... entry lepas nie ... aku x keluar sumer gambar ... hehe ... takut next entry x ader bahan ... very soon pic ko dgn ecah ... nway siot ayat ko yg last tu ... terbakar seh~! aku nak tukar system ... muahahah

Anonymous said...

peduli ape...
aku nk mencarut gak...
wat the f##k!!!
g shoot xajak kwn2...
hahaha

cik ecah said...

hehe...kacak ah cc aku ngan aku..weh..aku juga sudah upload..mari2...

blitzizni said...

cupcakes!

lapa!

Fndy said...

cun sey. kul brapa masa shoot ni?

Anonymous said...

tak ajak saye pon??????????!!!!!!!!!!!