lately i feel very very lucky

Pagi ini aku ada interview. Kawan-kawan dijemput sama-sama mendoakan aku ye. Mana tahu rezeki masyuk boleh la aku belanja kau orang minum-minum apa... By the way kepada Encik Hakeem, peluang masih terbuka luas untuk ajak aku join projek anda... Kalau lambat, jangan menyesal kau kehilangan aku nanti. Haha **Ajakan minum kat atas hanya gurauan semata-mata. Sangat berkaitan dengan anda yang terasa tak kira yang hidup ataupun mati. Aie Thoiron Ababil's Facebook profile

7 komplen:

cik ecah said...

gud luck beb..aku doakan sume jalan lancar..all de best..

Anonymous said...

semoga ko berjaya beb, pki tancho byk2...

da lama aku cr bs ko ni, x jumpa2, sib baik ko komen wp aku...

keep updating n visiting each other, uyeahhh!

AiE bAhRi said...

good luck 4 ur interbiu..
all d best..

AA said...

aku da agak ko pg interview.. hampeh lu kencing aku.. xde maknanya ko nak pkai kemeja tghari buta dol.. haha
hah dah lepas pon.. nak wish camana lak.. hope adela rezki ko.. blanje minum la wei ape rekaan plakk

Perambat said...

good luck geng..tapi dah gi interview belum ni..

Musezafar GB said...

ecah ckp ko yg tiru aku pnye..
lalala..

Anonymous said...

tak kesah la bro ko nak belanja minum ke tak, aku mmg ikhlas bab mendoakan kekawan nih..errr...teh o beng limau cukupla kot. suvenier..kalau ada lg la ya..huhuiii.