kamera banyak jasa untuk dijual

my legendary D70

Baiklah baiklah atas permintaan ramai, gua jual la. Kalau tidak, bila gua nak maju, betol tak? Ketipisan dompet gua juga semakin ketara nih. Hah, sapa nak beli? Gua pacak RM1100 untuk body saja.

Kalau rasa mau, sila sms GUA MAHU D70 TAK MAHU NEGO BODY SOLID ke nombor mobil +60123613144. Setakat hari ni, ada mamat dari oversea dah kontek gua nih. Baik lu orang cepat wei.

Gyn, lu nak ke tak D70 nih?

Hah Yol, lu camna pulak? Nanti kata gua tak kasi can member-member.

Mau pantas wei, mau pantas. Aie Thoiron Ababil's Facebook profile

Nota: ayat SMS di atas hanyalah gurauan gua semata-mata. Jangan mengada-ngada nak typo error dalam SMS lu orang nanti ha...

8 komplen:

Perambat said...

kenapa tak ada pun yg post entry ni utk last 2 entry..p mana habih ni? warehouse sales ka? hehe

Aie said...

ape lu ngarut ni mazri sumpah gua tak paham

taufiq said...

takkan jual ?
simpan laaa
gua punya ada lagi nih, sayang nak jual. haha

Aie said...

gua jual la peq...

gua tak mampu nak tanggung hobi berhantu ni lagi dah..

hehe

cun said...

nak beli bayo 4 kali bleh??? ;)

ahmoi said...

wah...kaye aie nnti..bile lagi nak blanje..nak gi karaoke..murah je..18rggt...hehe

Perambat said...

bila aku baca balik...memang tul aku pun tak faham..hehe

Aie said...

cun: tunjuk muka sikit. kalau muka u kena dgn taste i, insyaallah bayar ansuran 5 tahun pon boleh!

ahmoi: mintaklah yang grand sikit. pakej percutian ke, makan buffet ke...ape barang karaoke?

perambat: baru lu tahu!