penutup misi jajahan pulau Q2 2009

Photobucket
Upcoming next. Mungkin esok, mungkin lusa. Bergantung pada mood gua yang baru kehilangan handphone tersayang.
Nasib baik gua tak hilang awek. =(
Aie Thoiron Ababil's Facebook profile

8 komplen:

ahmoi said...

cian aie....bestnye perhentian...hehe

Aie said...

bunny tgh watpe tu?

tanak dtg jumpa aie?

oranglidi said...

ala.. enset ilang buleh dibeli, ayam hilang buleh dicari, amoi ilang buleh je diganti.. mane nak sama diri sendiri.. haha!!

perhentian mane lu pegi? kecik ke besar?

ahmoi said...

sape kate hilang ahmoi boleh diganti???tak jumpe dh ahmoi camni..

Aie said...

hehe btul btul! gua sokong tuh

gua pergi perhentian kecik

ah kecik ke besar, same je gua tengok...

anep said...

demm..
rjin no ko ke pulau..
haram tol..
aku rs ko pki public phone pn ok
haha

Aie said...

anep: otak lu boleh simpan paling banyak brapa nombor tepon nep?

Perambat said...

aku bersimpati...ada ko simpan gambar bogel dlm tu? jgn tersebar..nak aku belikan pinkberry?huhu