ptuih ptuih!

Akibat bosan, kemurungan dan kemerosotan ekonomi. Saksikan.

Photobucket
mardi,lalang,golden,aie,nikon,D80,50mm f1.8,serdang,selangor,malaysia,muhamad hasreezan,favourite
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Aie Thoiron Ababil's Facebook profile

14 komplen:

PeQ GaRaGe said...

alahai..
xkan x gumbira ag..
saye hepi jer ble tgk picca di ats..
hehehe..

p/s: cam soft focus plak.. ke mmg betoi2?

emam said...

lalang je?
model seksi xde?

Aie said...

peq: ha soft focus? ape tu?

emam: atas request lu, gua usahakan dlmasa terdekat ye...

fahruzzaman.Ismail said...

lalang lembu ini pun kira ok la....
buat hapal teknik.
hahaha

gua dh 3 bulan xpegang kamera!!
haduih!!!

Aie said...

fahruzzaman: apsal weh? tak bek simpan je kamera dalam kotak. berdosa besar tu

Hafidz Kamaruddin aka HPP said...

kalo ltk aku kat lalang2 tu lg cun, hahaa

what happen dud?

Unknown said...

owwhh
gue amat teruja tgk lalang tue

Aie said...

hapiap: die bermula dari kemerosotan ekonomi, pastu bila ekonomi merosot mesti laa jadi murung. after lamasgt murung, kan jadi bosan nnt. get it?

tengku: ni gua takda pikir2 masa ni. just shoot

cahaya kelip-kelip said...

ish3x....

..nOWa.. said...

salam..lu kacak..(gua puji nih)

Aie said...

cahaye: ape yang ish ish tuh?

nowa: ciss mana lu tau?! sia-sia gua bersifat low profile selama ni. sudahnya kantoi juga..haha

Anonymous said...

ko bosan?
ekonomi merundum...
ape2 jela...
janji ko bahgie...

ko shoot lalang pn blh jd cantek...
heran heran...

ahmoi said...

wahh! dah panjang...bile nk amik gmba i kt lalang ni.....

Kinjunx said...

gamba chantek..