kompilasi pengantin bersatu 2009

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
hasil kerja 2009. anda jadi saksi saya. jumpa lagi 2010!

12 komplen:

Panglima Hikayat said...

Aku nak mencarut! Nak mencarut jugak! Nak cakap FORK jugak! Memang nak kena FORK lah kalau 2010 ni ko berhenti pulak menangkap. Ketagih gambar kahwin ni. Hahaha parah.

Aie said...

haha memang parah hang ni cher. tenkiuuuuu...

Anonymous said...

wei nape pic aku nampk belakang je?

ahmoi said...

wah wah!! cantik sungguh...hehe

Aie said...

ahh masa kawin kau kata belakang kau kan seksi. ahahaha

Aie said...

testing testing

Amer Azlan said...

pehhh...
cair bebehh

FarEast said...

haha ... mana ada aku lupa kan ko wei ... aku nak lupa kan yol je ... hahaha ... aku mcm biasa laaaa

Aie said...

huhh mok apa kes ko nak lupakan yol?

Anonymous said...

ahhh..demit..ahaha.. -sexy bak-

cak said...

koleksi terbaik sepanjang zaman..hehe.

tutcute said...

hasil menarik. sy sukakannya :)