dehydrated

penat gila wei hari ni. dah la tak cukup tidur. semalam petang lepas kerja pergi bersukan. lepas tu pergi main futsal pula dengan rakan² sekerja. balik lewat, tengok Lukasz Fabianski buat lawak di peringkat Eropah pula sampai lewat pagi. sudahnya, tidur pun tak cukup.

pergi kerja pagi tadi, banyak betul benda nak kena setelkan. balik kerja bersukan lagi. ni sampai² rumah semua orang tak ada, sekaligus membuktikan nasi confirm tak ada kat rumah. dah nak kena keluar pergi beli nasik pula.

kalau ada bini kan best...

2 komplen:

FarEast said...

haha ... ada bini best? sudah pasti ... semua tersedia ... hehe

Hamizah said...

ehem..ehem..ehem...:)