sunburst kl 2008, iy.ag of hujan

AG Coco performing for Hujan at Sunburst 2008 Sun Stage

Ini gambar aku eh maksud aku gambar aku snap masa gi Sunburst last year. Dengar cerita gambar aku ni masuk buletin Coke issue April last year...apsal aku baru tau sekarang ni? Siot lu CB!!! Tapi takpa la alhamdulillah lega aku dengar takda la rugi aku snap beratus-ratus hari tu haha...Tapi sahih tak sahihnya nanti aku confirmkan...baru la true betol tak? Aie Thoiron Ababil's Facebook profile

5 komplen:

AiE bAhRi said...

cayalah..
masuk buletin Coke tu..

Aie said...

baru kau tau..hehehe

Anonymous said...

FeeL

Anonymous said...

patut pun... sekian lama aku menanti sket nye lame tunggu... sampy kan janggut aku ni dah berbelas kali dah aku cukur... heheheh :D... rupa2nya dah ke sini... :D

Kalo dah masuk majalah tuh... bile aku leh jumpe ko... aku nak tabik spring kat ko... hehehe :D

Anonymous said...

inila antara gmbr2 ko yg plg suke...