mari mari!

Wohoho ini dua cerita gua paling tak sabar nak tengok tahun ni! Mari-mari ramai-ramai teman gua serbu panggung. Gua nak ajak awek gua tapi kesian pulak dia nak kena layan gua berkhayal lepas keluar panggung nanti.

Apa, lu orang tak minat Transformers dan G.I Joe ka? Abis dulu masa kecik apa lagi katun best lu orang nak layan?! Aie Thoiron Ababil's Facebook profile

7 komplen:

cik ecah said...

jom weh..

Alia Burhanuddin said...

transformers? gi joe? *yawn*

dulu aku tengok jem and the holograms :) they should make a movie of that. mimin mesti lebih rela ikut aku. haha

Anonymous said...

dua cerite yg aku xkan miss...
hahaha

Perambat said...

aku tgk trailer pun dah sesak nafas ni...berdebar2 dah pankreas aku ni...best wei...

Anonymous said...

ha????? G.I Joe????tanak la.....transformers ok la....tepakse la ikut alia....hehehehehe

Anonymous said...

layan Usop Sontorian lagi best dow

Anonymous said...

ehh

GI joe pon ade??

bile kuar?

trnsfrmer bln 6

lmbt lg dow

wee