Photobucket
Aku dah catat rekod peribadi hari ini.
12 jam 25 minit melayari internet tanpa henti. Kiraan minit tu anggaran semata-matalah.
Aku bangga dengan rekod ni walaupun aplikasi internet yang aku guna bukan berjalan atas jalur wayar lebar. Eh, betollah kan?
Biasalah, Malaysia.
Sudahlah. Aku nak logout. Kalau aku terus duduk di depan lappy ni untuk beberapa jam lagi, mungkin mak aku akan tengok aku macam mayat hidup yang celik IT. Oh mama, janganlah macam itu. By the way, lagi 3 hari Valentine's Day dah nak tiba. Lu orang tak payah la sambut. Tak baik dow! Diharamkan di sisi Islam tu!
Nota tak ada kaitan: Siapa nak tengok Valkyrie dengan aku? Aku dah lama tunggu cerita ni keluar.

5 komplen:

Anonymous said...

wooo lame tu..
kalau p london da bleh smpi da tu..

Anonymous said...

jom p layan movie

Anonymous said...

rahami: teringin juga tp nak pi london kena pakai duit

yol: nnt dpt gaji wa belanja lu tgk cerita "bride's war"...amacam yol?

Anonymous said...

oit~! rindu aku kt ko ... lepak minum weekend nie ... hehe

FARYN said...

jangan sambut valentine..
sambut cintaku ini takpe...hahahaaha