cucuk sana cucuk sini

Ini adalah first time aku menyambut Thaipusam di Malaysia dengan kamera DSLR. Gambar mungkin ada yang macam shilaka tapi harap maafkan ye...Tapi aku ada sifu-sifu di sisi tu yang best tuh... Ada dewa~dual~system, Far-East.... (wowowo applause evribody!) Ada comeback queen, Cik Ecah... (lu orang jangan ingat Ecah buat cupcakes fulltime okay!) Ada jugak dewa minyak, brader Zami dan tak lupa jugak dewa dari jauh, Shukri Sharkawi. Oh lagi sorang, Amer Azlan dari Shah Alam. Haha Enjoy juga shoot Thaipusam. Tapi aku pelik ada sorang sifu tu semangat membara dari hari Sabtu tapi tak muncul-muncul sampai tengahari. Tak ada jodoh dengan Thaipusam tahun ini agaknya dia. Oh baiklah mengarut banyak-banyak mungkin boleh membuatkan kau orang bosan so inilah ubatnya.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Oh ya, lagi gambar best boleh kau orang view di sini, sini dan sini. Terima kasih sudi kunjung weh!

17 komplen:

Anonymous said...

aik?ko de gak ke?
aku de cal shuk td tp x sempat nak jumpe plak..
aku sekali ngan yemz,anep,cak,ari,peq ntah sape lg ntah..x ingat..

Anonymous said...

lupa plak nak cmmnt pasal gbr..
gile babeng gbr ko..yg ttp mulut tu ko suruh dia pose ke?hehe
btw..tahun depan de feel nak g lg ke?hehe

Anonymous said...

ko pon super gak bro..aku tak sempat nak masuk sampai dalam. cadang nak panjat tangga bt caves tu, tp manusia ramai sangat. takut siut.

Anonymous said...

wow!!

cit

apsal aku x nmpk korg weh??

ecah pki kamera pe plk?

Anonymous said...

demm
how come bley xjumpe lak
2 la kte x setting awl2
hukhuk
taw syuk je dtg
p xtaw la die dtg dgn korang

Anonymous said...

eh aie ... ko ader kt sana juga ke?? x jumpa kita ... ari tu aku shoot dgn photoG nama aie gak ... tapi nama dier sifooo aie ... hahaha ... nice shoot ... br puas aku tgk pics ko ... dlm screen dslr x puas

Anonymous said...

sifu....sy nk attend kelas sifu ble?? anak murid ke5 pun xpela....pls sifu....:)

Anonymous said...

accept saya juga abg sifoo ... ada lagi kekosongan?

Aie said...

fareez: gambar ko lagi gile babeng dowh!

cak: syuk datang ngan kitorang aa

ecah: ecah pakai kamera aku. aku jadi ayam je masa ni tengok fareast, brader terhebat shoot+berarak haha

fareast: arini bape hb aa? oo takpe takpe nanti lusa ada entrykhas untuk ko FAREAST!

yol: orang mungkir janji takyah byk cerita weh!

Perambat said...

fuh..rajin gak korang bersesak2 kat situ..tapi gambar ko mmg best..
megan fox mmg hot...huhu

cik ecah said...

gile laju apdet weh..huhu.. tapi wat masa ni aku tak bley view lagik pic2 ko neh.. pic2 dari d70 ko bile da masuk kompiter opis aku ni ok jek kaler maler die.. mok nye skrin yg tak bagus..haha.. ko tag aku..adehhh...

Anonymous said...

gua x declare perang ... br comment ... perang tercetus bila salah sorang upload pic musuh ... hahah ...


acungkan lense anda

Anonymous said...

aduyai...
gmbr2 membe2 aku sume power2...
huhuhu...
tlg la amek aku jd ank murid ko...
plz...
plz sifoo...

xookx said...

aku lom load lg gmba thaipusam ni dewa aie

gmba wedding la dulu yer ;p

Anonymous said...

perambat: stim juga layankan megan fox waktu2 camnih

ecah: tak la selaju dewa2 lain tuh (sila rujuk link). itu la kau, aku dah kata beli lappy sendiri

fareast: gua tak kira

ari: kelas dah penoh la

syuk: takpe lu otai...gua tunggu

Anonymous said...

lu lancarkan war, gua x bg pics dari yol ... aku dh dpt copy pics yol ari tu kt flat pekeliling

Anonymous said...

camera nikon..strap canon..ni super pro nihh!~``keh3