antara gadis?

Aduh aku kena tag pagi tadi! Minah Faryn ni memang betol-betol takda kerja la! Tapi takpa lah memandangkan aku first time ditag, aku cuba juga buat-buat excited walaupun aku mengantuk sebenarnya time-time begini. Baiklah, mari-mari aku jawab soalan-soalan yang ada 3 blogger wanita yang aku teringin nak jumpa: i. Faryn sebab ko selamba je tag aku tanpa bagi salam ataupun offer belanja minum ii. Cik Ecah sebab aku dah seminggu tak jumpa dia. Manalah tahu dia dah bertambah hot ke sekarang kan? iii: Nani Allen sebab aku nak tengok dia mencarut secara live depan muka aku. Haha 3 tempat yang sesuai dipilih untuk berjumpa dengan blogger di atas: i. Old Town White Coffee. Kat situ ada free waifai weh! ii. Kat Hakim seksyen 7 Shah Alam sebab aku sekarang ada kat sini. iii. Boleh juga kalau korang berani datang rumah aku weh. 3 lagu yang akan didendangkan: Out of question la, aku tengah sakit tekak sekarang macam mana aku nak menyanyi. So ada excuse la hahaha 3 soalan yang ditanya kepada kepada setiap blogger wanita yang dijumpai tu: i. Kalau jumpa di Old Town, mungkin aku akan tanya samada dia nak belanja tak kopi yang aku order tu. ii. Mungkin aku akan tanya "malam ni ko blogging tak?" ahaha iii. Aku tak mungkin nak tanya soalan sensasi sebab nanti korang tak mahu jumpa aku lagi 3 hadiah yang akan diberikan kepada blogger tersebut: i. Isu-isu semasa contohnya tentang ekonomi tengah meleset sekarang supaya dia tahu aku tak ada duit nak belikan hadian berupa material sekarang. ii. Paling kuat pon aku akan bagi ayat bunga-bunga. Bukan bunga ye! iii. Hadiah paling berharga aku akan bagi adalah idea untuk dia berblogging dalam next entry. Solid bukan? Baiklah sekarang aku tag insan-insan ini. Silalah respon pada tag kalau berani. Yang gadis-gadis dan mungkin malu takut disangka lesbian akibat menjawab soalan-soalan di atas, mungkin kau orang boleh cerita "1o things about me" ke. Janganlah sampai 25 things nanti sangkut juga depan pc jadinya.

5 komplen:

FARYN said...

Keji dan kedekut ko ni!!!
hahaahahah

the artist and i said...

lawa adidas atas

Anonymous said...

jom mngedik kt btu cve sok
aku bkn nk ajak join hindraf
hehe

Anonymous said...

aie telah ku jawap tag mu itu.

patut la rasa cam penah nampak je nama alia tu. dak skola aku rupenye. ko kenal dia yer.

Anonymous said...

ferari ade karen tu ahhaha..saje je BRo...jom kuar jom...