ekspressi espresso

Photobucket
Baiklah kali ini aku upload gambar adik sepupu aku. Seiring dengan umur dia, makin pandai bercakap makin pandai pula dia posing. So setiap kali balik Serdang aku kena balik dengan idea kalau tidak budak ni memang bising suruh aku bukak kamera. Haha comel bukan?
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Kalau kau orang boring boleh la bagi nama untuk setiap pose budak kecik ni. Aku pon sampai tak tau ekspressi apa yang dia nak tunjuk. Pandai pulak dia lepas gambar last tu suruh aku belikan aiskrim. Huh, budak kecik zaman sekarang penuh dengan trick! Aie Thoiron Ababil's Facebook profile

4 komplen:

FARYN said...

owh adik kecik pandai bergaya tapi lupa mau lap hingus yer...hahaha

Anonymous said...

seb baik dia mintak eskrem je..kalau dia mintak belanja pegi disneyland tak ke naya ko bro.

cik ecah said...

kaver la sket ingus mleley tu weiiii

Anonymous said...

comel nye adib!!!!!!!!!!!!!! nnti letak die sebelah kyra pstuh amik gmba oke??