judi judi judi

Aku di Rawang sekarang, lepak rumah makcik aku sekejap. Ada kerja kat sini... Oh sori aku lupa bagi salam....Assalamualaikum. Baiklah kita sambung. Dipendekkan cerita, malam tadi aku teman kazen aku ni pergi kedai. Nak beli jajan katanya. Aku pon bagi la seringgit... Bila dia balik kat kereta, dia bagi kat aku belen duit. "Aik, tiga posen ja? Kau beli apa?" "Tadi beli kepok (keropok) pastu lagi 20 sen men tikam.." "Ha? Ko main tikam? Tau tak haram benda tu?!! Marah mak kau nanti" "Ala, takyah aa gitau mama..." "Huh, sukati kau laa..ha, apa hadiah dapat?" "Tadi Hareez tikam dapat hadiah dua posen bang Aie!" "Ha? Dapat dua posen? Kau tikam dua posen pastu ko dapat hadiah dua posen balik? Takat pulang modal je baik tak payah buat dosa!" **Sindiket judi runcit-runcit zaman sekarang memang tak boleh pakai. Hadiah gila budget! Zaman aku dulu koman-koman pon dapat la gasing plastik bai!!! Aie Thoiron Ababil's Facebook profile

6 komplen:

Anonymous said...

sifu!!! dasat aa kisah sifu....sy sentiasa kagum!!

Anonymous said...

hahahahahahaah...eleh macam la die men tikam dulu...

Anonymous said...

yol x abis memuji sifoo ... aku rasa aie, yol nak start perang ... hahaha

Aie said...

takpa la...ko tau2 la tahap sifu

aku attack pon dia ada byk follower...

mati aku nanti

camtulah otai....

Perambat said...

cerita ko mcm tak bis je..pastu lepas ko hantar budak tu..ko patah balik ke kedai tu utk men tikam..kekeke

story-tailor said...

aku pun pernah addicted dengan "tikam" ni kecil2 dulu. terkenang balik. thrill!
haha