kerana mulut muka binasa

Ini berlaku siang tadi. Kejadian paling perfek untuk aku mulakan tugas aku di tempat begini. Lepak depan fakulti Law memang boleh membuatkan nafsu aku kembali membuak. Tapi siang tadi..... Miss X : Oh, other than gambar macam ni u all boleh shoot utk event or program lain tak? Aie : Boleh juga kalau u nak order. Harga kita kena kira lainlah. Nanti saya tanya bos saya dulu. Miss X : Oh, actually i still study di sini tapi i sekarang involved quite heavily with modelling. Just for part time offer la. Skang ni i nak try gerak solo dulu tapi takda OP lagi for personal affairs. Kalau i nak book u all untuk shoot bila-bila nanti boleh tak? Aie dan rakan-rakan sekeliling : (tahan gelak) Bole takda hal. Nanti u call nombor boss saya tu. Memang kena deal thru dia selalunya.

Imej hasil imajinasi penulis. Ya, ini lebih kurang dengan apa yang ada di depan mata kami siang tadi. Sila dabel klik untuk dabel trabel

4 komplen:

cik ecah said...

dapat uwang jgn lupa wei belanja aku nasik goreng portugal...

FARYN said...

ish ish..keji betul korang ni..hahaa

Anonymous said...

maybe aku jumpa botak mlm nie ... nak join lepak??

Anonymous said...

aku dh cool dh dgn ecah ... hehe