kawin-mawin kembali lagi

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Hah! Kau orang tau kan kelab bola Man City tu? Alah, yang tauke minyak Dubai beli tuh! Kaya tuh wei dia tuh...Nak lagi best dia nak kawin aku dapat can shoot pula tuh..

Haha aku melawak aje tadi tuh..Bodoh la kalau kau orang nak percaya. Anyway, Syed Halim ni takda kena-mengena rasanya dengan tauke minyak Dubai, Sheikh Mansour tu..tempias sikit-sikit mungkin ada. Tengs to guru besar, Yol thePhotographer sebab ajak aku tag dia kali ini..sori la Yol kepala hotak aku agak blank masa ni dah lama tak shoot orang kawin-mawin agaknya. Photobucket Halim and Siti, congrats!

Aie Thoiron Ababil's Facebook profile

Currently listening to Renegades as made popular by Rage Against The Machine!

10 komplen:

Anonymous said...

kite suke la gamba yg ala2 intai tu...hehehehehe

cik ecah said...

beb..lepak jom wikend ni.. leh ajak botak skali..die da sihat..haha

Anonymous said...

nie photoshoot dkt ampang tu ek? ke kt bentong?

Anonymous said...

sempoi..ade pengantin pkai cam pak arab eh..nice2! 1st time jumpe ni! hehe

emam said...

idop chelsea

haha

Anonymous said...

ssh nk jumpe pengantin yg dress camni...
untung ko dpt shoot...

Aie said...

ahmoi: ececeh suke ke? nanti kite buat nak?

ecah: botak sombong ngan aku doh melancong tak ajak..huhh menci!!!

fareast: haah tp ni masa sanding kat cheras..foto bentong ngan ampang nanti gua upload..jangan terkejut!

led: gua pon sama..gua jakun gila doh masa shooting nih

emam: idop lagi arsenal!! hahaha

ari: untung tak untung sgt laa..bole la tahan

Anonymous said...

susa beb nk cri org dressup cmney..
pasney ko xnk cri yg dressup al2 taliban lak?? wahaha
aku nk shoot wedding angkat pedang..
teringin sgt..huhu
intai2 style la bro hehe

Anonymous said...

aku dackp....pix mengintai tu sure jd hotshot n kamu bjaya dapatkannya

Aie said...

anep: tenkiu2

yol: tanpa kau sapa laa aku yol!! haha