fuhhball!

Photobucket

Photobucket

Gua dah tere main menda alah ni sekarang. Lu orang berani ke main dengan gua?!
By the way, game Chelsea lawan Liverpool awal pagi tadi adalah match paling damatik pernah gua tonton bersama rakan-rakan serumah. Apa gila defend dua-dua team tak turun training ke apa? Guus Hiddink dan Rafa Benitez rasanya tak ada bikin taktik pun. Asal attack berterabur saja mesti gol.
Apa-apapun gua happy sebab tahun ni Liverpool tak dapat mara. Hahahaha gua gelak evil. Supporter Liverpool harap tidaklah tersinggung sangat. Lu orang pergilah saiko fan Man U pula kasi berebut sikit takhta liga. Biar Arsenal saja jumpa Barcelona final nanti. Kami nak revenge nih!!!
Kalau pagi esok tak ada entry pasal bola di blog ini, lu orang paham-paham saja la mood gua esok ya. Ada yang tak kena la tu.
Aie Thoiron Ababil's Facebook profile

14 komplen:

ahmoi said...

i score 2 biji tau fussssssball tuh...yay!!!! hehe

kesian aie,,satu gol pon tade...hihihi =P

Pekerja Kontrak said...

ah.... liverpool xmara.....?

y@ni3 said...

Bro,

stumble upon your blog dari link junior i,

by the way, cantik gile lah gambar2 yang u amik. nak tengok lagi ahh...

Anonymous said...

main ni mmg "bola" dia kat atas eh??
byk lak tuh..payah juga nak hendel neh...

FarEast said...

sudah dpt gambar? bagus! sudah letak dkt blog sbg pic profile ... terharu aku ... hehe ... malam ni turn porto vs man utd plak ... hoh!

Aie said...

ahmoi: alah lu lawan sapa? lawan ayam bole la score..lu lawan gua la ahmoi tengok bape bijik lu kena haha

datuk paduka: stended la datuk, apa lu ingat liverfool power sangatkah? haha

y@ni3: tengs tengs..ikhlas ke tuh? kalau ikhlas boleh la i belanja u minum weekend ni haha

rizal: ni "bola" mana yang lu kias nih? haha

faiz: gua ucapkan selamat..lu tau-tau saja lah yol tengah geram tu..haha

azrulsham said...

dem korang!!!

yg penting aku tau chics yg tgh main menatang ni....hehehe!!!

cik ecah said...

aku nampak tetek je wei..

Anonymous said...

ko shoot gmba fussball ke dada? :P wakakakak

Anonymous said...

glory glory man united...
sape cakap kelab british xblh mng dkt porto?
sungguh menipu fakta itu...
hahaha

cak said...

weh..seksis2nya lawan ko tuh..

Aie said...

yol: haha lu kenal ka bai?

ecah: mata lu memang carik tetek je keja

shuk: gua niat nak shoot foosball, tak tahu la pulak mata lu orang boleh melilau sampai ke mana kan?

ari: sapa yang ckp weh?kasitau gua cepat kasitau biar gua pukulkan...

cak: seksi memang seksi tapi tak bermakna gua kesian cak! gua pukul rata saja semua!

FARYN said...

ho...snap tetek...
miang eh...hahahahahahaa

Perambat said...

takpe..final arsenal vs barca dlm mimpi lu je la..hehehe...gurau je..
apa kata man u je lwn barca..ok gak pa..hehehe