the last dinner

Photobucket
Kuli-kuli terulung Memory Gallery bagi sesi 2009. Beberapa wajah gagal dikesan sehingga tarikh gambar ini diklik.
Susulan tugas-tugas cemerlang yang telah kami laksanakan, tokey kedai dengan murah hatinya telah allocate peruntukan untuk kami makan-makan selepas hari terakhir job. Tenkiu boss! Haha...
Lokasi melantak kali ini adalah di Shogun Japanese Buffet. Huhh, 80% menu yang gua sental langsung gua tak tahu namanya. Yang gua pasti apa yang masuk mulut halal-halal belaka. Gua jugak hampir-hampir buat cubaan bunuh diri susulan sikap tamak dalam cubaan menyental wasabi melebihi had yang dibenarkan. Memang berasap kalau wasabi tu semua terlepas masuk mulut gua malam tu.
Nota: Sehingga entri ini dipublish, kami masih lagi berada di Singapura bagi tujuan makan-makan angin bersama bos di samping latih tubi untuk mantapkan skil kerja masing-masing. Nanti balik gua update. Gua risau sebenarnya ni sebab tak boleh smoking di tempat awam. Apa gila ni? Takkan nak on dalam tandas pula? Mengalahkan budak-budak sekolah tu wei! Apa-apahal nanti gua akan update pulak kisah kat sana.
Aie Thoiron Ababil's Facebook profile

7 komplen:

FarEast said...

makan SHUSHI? best2 ... hehe ... biler ko g singapore ni?? x tau citer ni

Perambat said...

semat gambar lu...cam kulit album utk singapore market je..hehe

oranglidi said...

woi2! lu pandai ke guna copstik? haha..

Anonymous said...

bawak souvenir tuk aku...

selain key chain beb

hahaha

benti merokok beb!

cik ecah said...

aku nak singa 8 ekor wei.. haha..aku tak basuh tangan a ari ni..nnt ilang bau tangan bazuki..hakhak

Anonymous said...

lu reti ke ke mkn sushi?
aku ade nmpk sake(salmon)...
sedap tuh cecah dgn wasabi...
feberet aku tuh...

mosyuki said...

peeeh lawa dowh gambo atas skali tuh...
serius album cover..

kita xjd g singapore,hahaha bila agaknye ek?

weh nk la gambo2 tu sume!