memiliki ijazah bukan bermakna kau seorang bachelor!

Photobucket
Bonus buat para pengunjung blog gua, ni gua kasi lu orang pilih yang mana satu lu mau. Yang bercitarasa songsang tu jangan pula buat alasan gua menggalak maksiat di luar tabii' ya! Haha...
Aie Thoiron Ababil's Facebook profile

7 komplen:

oranglidi said...

wa xnak satupun. yang solehah sikit xde ke? hahaha

mshafie said...

wa..yg pakai tudong tuh commeyyy...bisak berkenalan??

great shots masa makan japanese food tuh..

FarEast said...

yang pakai spek tu ... bley berkenalan? :P hahahah

wanhamery said...

comelnya kalu terap ajaran agama bersama..dunia ibarat penjara bagi org yg soleh kerna syurga menantinya pada akhirnya.

pls:sy berpesan pd diri sy dan sape yg membacanya.

anep said...

adakah anda bachelor??
hehehe aku rs yeah..hehehe

re:brung itu tidak garang..walhal..manja dan ingin dibelai dengan pnoh ksih syg

Anonymous said...

aiee..gmba no 3 dr bawah tu, si wanitanya cm aku kenal

tjumpa kt Youth 09 aritu

sapa nama ek, lupo

ahmoi said...

smartnye saye...hihihihihi