samrah, kari kambing dan che wan rozita

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Hehe..gua first time pergi shoot kenduri kahwin yang ada samrah ni..eh betol ke gua eja samrah ni? Kalau salah ni mampus kena kentang pulak gua dengan rakan-rakan seperjuangan jap lagi. By the way, Halim ni adalah bekas rakan baik Yol + rakan gay beliau dahulu-kala sebelum bertukar profesion menjadi suami orang. Sekarang baru lu orang tahu kenapa Yol tak kahwin lagi kan? Hahaha jangan mara Sifu, gua melawak saja ni... Gua dah follow si Halim ni punya ceremony dari sanding di Cheras lagi so memang wajib la gua upload gambar-gambar dari setiap majlis beliau, setuju? Anyway, tahniah dan congrats buat Halim and Siti. Panjang umur, boleh la lu belanja gua makan roti coklat kat Ampang Indah tu lagi Lim! =) Thanks to Sifu Yol again. Aie Thoiron Ababil's Facebook profile

4 komplen:

nia salina said...

sangat cantik..maybe le panggil u untuk ambik pic i nnati..haha

anep said...

bro outing jom~

azrulsham said...

dasat sifu ini....x keruan sy melihat...nnt shoot sy bole?? :P

lu nk x amik Lots Of LOVE in April??

Aie said...

nia: yeah! no prob salina!

anep: bila tempat bila masa kabarkan nanti sama gua

yol: gua akan sms direct ke fon lu untuk tempahan nanti...pastikan "iPhone" lu tu masih berfungsi masa gua mesej nanti okay?!