hari ini saya ada banyak gambar

Ini la kerja gua weekend yang terlatest nih..keluar tagging rakan-rakan di daerah selatan. Huhh, feel beb gua kembali menggunakan my legendary D70. Thanks to Ecah, Botak dan Faiz di atas bantuan anda. Semoga ketemu lagi minggu depan.
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Oh shit terlupa pula..ini gua tag Botak dan Ecah masa ni bersempena wedding Dzulkarnain dan Ina. Tahniah pada mereka semoga bahagia sampai cucu cicit ya! Dan seperti biasa, kawasan berlalang ini adalah saranan Cik Ecah kita bagi tujuan outdoor kali ni. Ko ni asik-asik lalang saja la Ecah, apakah ada nostalgia kat sini?
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Sekian, wasalam. Bersopan kan closing entry gua kali ni? Aie Thoiron Ababil's Facebook profile

13 komplen:

Anonymous said...

sungguh nice sekali bro. sungguh memberikan inspirasi. cik ecah sudah kembali aktifkan dirinya ke bro??

cik ecah said...

miahaha..bukan cadangan aku okkk..botaks yg nak p sana. aku cadang nak p main titi-titi kat tasik pusat akuatik tuh.. btw.. letih siot..huhu..

Anonymous said...

editing dan kaler best arr dud

azrulsham said...

x sound aku ke korang wei???? sedey ni!!

Anonymous said...

aku suke gmbr shadow tu...
best ooo...

Aie said...

anonymous: siapakah anda si anonymous? cis berani sungguh lu tak tinggalkan link di page gua! haha tenkiu btw

ecah: wah titi? next time ko kena bawak aku pegi sana la pula

hpp: tengs bro!

yol: ah! lu gi shoot band tak ajak gua apa cerita?

ari: aku pun suka juga

FarEast said...

wei ... budak tele ... hebat sungguh penangan tele kan?? hehe

ahmoi said...

Aie!!! Kite nak jugak gmba di sebalik bayangan tu...hehehe ala gamba shadow tu..nnti kite amik ye...muah muah..

Aie said...

faiz: tak sehebat ko la mok ngehehe

ahmoi: bole bole nanti i suro OP kite amikkan ye haha

cik ecah said...

aku cop jadik op weh..haha..D** bakal berada di genggaman..sket jek lagi..haha

bakrihafizhisham said...

chara woi!
lu guna lens apa nih?
80-200?

Aie said...

ecah: bilanya weh? brapa lama nak tunggu nih? cop nak pinjam haha

bak: yeah...pinjam la tapi..muahaha

nazri said...

aie.. thanks visit my FP n 4 yr strong comment..
lu punyer work pun touching hati gua jugak.. harap kite boleh bekerjasama satu hari nanti.. gua igt kenalla la ngan budak icah tu.. Kalau tak silap budak MOF Putajaya.. dia selalu hantar printing gambar dulu kat gua (Bangi Bintang Maju) :)