tidak lah hot mana

Ini la acara yang gua pegi itu hari dengan Sodox, Ecah dan Bob. Di samping mengubat kekecewaan tak dapat pergi Sunburst 2009 dan tengok Korn perform live depan mata, boleh juga gua belajar bangun awal-awal pagi buat kerja mengarut ni, setuju?

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Panas tapi berbaloi. Masalahnya apasal tiket tu lu orang jual 70 seat saja? Apa tak cukup gas ke? Gua pon nak merasa jugak naik hot air balloon!!! Macibai..gua dengan Sodox datang dari jauh tau!
By the way, esok last day projek gua dan rakan-rakan di UiTM. Ow yeah, lepas ni gua nak terbang!!!
Aie Thoiron Ababil's Facebook profile

12 komplen:

cik ecah said...

aku hot laksa kelantan delights tu haram tak sedap...!

Aie said...

ecah: bila nak beli kamera wei?

FarEast said...

apa prog weekend ni?

azrulsham said...

wkend ni bantu aku yek....taipan...fareast nk join ka??

ehem2...booked lense tu k...haha!!

cik ecah said...

ari sabtu ni wei..jom p amcorp mall..

jasmin said...

cantik nye.... =)

Alia Burhanuddin said...

boleh tak aku nak puji banner kau yang kau tengah duduk mencangkung pakai shirt pink tu?

lama aku tak masuk sini. makin hebat ye kau :)

Aie said...

faiz: weekend mesti la gua mau tidor bai!

yol: takda hal sifu!

ecah: haha kan gua dah kata lu ni yek-yek je

ahmoi: tenkiu tenkiu

alia: jgn la camtu alia. malu saya haha. ni apa kes gua takleh masuk blog lu nih? sombong btol!

Aie said...

faiz: weekend mesti la gua mau tidor bai!

yol: takda hal sifu!

ecah: haha kan gua dah kata lu ni yek-yek je

ahmoi: tenkiu tenkiu

alia: jgn la camtu alia. malu saya haha. ni apa kes gua takleh masuk blog lu nih? sombong btol!

Anonymous said...

woi..nice2...nanti ade mase free ajak aku skali...

Pretty Pocket said...

Bestnya tgk ramai org yg pegi amek gmbr hot baloon ni. Nice pic!!

Aie said...

hanszzzz: okay nanti aku ajak tak datang jaga kau haha

ayu: tiba2 i rasa nak order baju la sama u. ada diskaun tak? i kenal faiz ngan yol ngehehehe