don't look back in anger

Photobucket

Tadi tengahari gua keluar kerja macam biasa dengan impian nak melantak nasi ayam kampung Taman Warisan tuh. Perut gua punya bunyi masa tu jangan cerita la, menangis kalau lu orang dengar.

Tapi apa cerita gua beratur dekat setengah jam last-last nasi habis? Makcik nasi ayam dah lama hidupkah?

Buat pengetahuan sekalian, gua belum berkesempatan nak mengedit gambar yang best-best lagi buat masa sekarang. Gua busy sekarang macam butuh! Tengok la lagi dua tiga hari gua update. Itu pun kalau gua update. Gua dah la baru saja jadi mangsa penipuan barangan online. Panas hati gua belum reda lagi nih. Musibat punya manusia kalau gua jumpa memang kepala lu dalam tong sampah la jawabnya.

Sudah-sudah la tu gua nak tidur. Tidur barangkali jalan penyelesaian singkat untuk pening kepala gua ni kot.

Photobucket

*Gambar sumbangsih fotoshoot rahsia sebuah band di sekitar KL. Lu nak bayar gua juta-juta pon gua sumpah tak mahu bagitau nama band ini hahaha. Tunggu saja la kalau ada rezeki hujung tahun ini diorang dah boleh gegar KL agaknya.

Aie Thoiron Ababil's Facebook profile

12 komplen:

ahmoi said...

Haa??? Mangse penipuan ape aie????? Ade ade je die ni.... Jom tengok ice age 3!!!! hehe

anep said...

hahaha..lu kn nk g tgk ice age..suh ahmoi lu banje..wahahah

FarEast said...

aku masih x dpt lagi pic band ni ...

Aie said...

ah apa barang tengok ice age 3

gua nak tengok g.i joe dulu hahahaha

ahmoi said...

eleh hari tgk preview ice age ketawe....tak kire nak tgk jugak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PeQ GaRaGe said...

hurm...

bnyk bersabo ye..

ice age 3?
best tu..
hehehehe

FarEast said...

lambat update :p

Zulfadli Zainal said...

nice pic bro.
harap band ini meletop seperti gambarnya.

mr.syazwan said...

F
U
U
U
U
U
Y
O
O
O
O

kamu mencarut!!
^_~

Anonymous said...

hahaha...
padan muke ko xdpt mkn nasi ayam...
hahaha...
klo lu smpi cheras, halo halo la gua...
blh lepak minum skali...
sambil tu bincang camne nk kasi arsenal up musim depan...

Perambat said...

bersimpati dgn mangsa penipuan barangan online...tapi ko beli barang pe? peti ais ke? hehe

Aie said...

ahmoi: wei gua teman lu tengok monster vs alien tu dah kira baik okay?! haha tak kira gua nak tengok GI Joe pula pasni!

peq: jum la peq belanja gua tengok hahaha

fareast: ahh lu lagi la lambat!

melon: ish jangan la mati dorang kalau meletup nanti.

syazwan: haha awat hang baru first time dengar cek mencarut ka?

arie: tak payah la nak bawak bincang ngan gua. arsenal konfirm up musim depan. gua rasa baik lu fokus pada nak naikkan semangat budak2 M.U yang dah down kalah macam ayam arituh hahahaha. nasib baik 2 bijik je kena

perambat: kalau gua kena tipu bab peti ais, dah lama dah masuk paper gua bunuh orang tu on the spot!