lima puloh dua

Photobucket
Aie Thoiron Ababil's Facebook profile

8 komplen:

khairilmustafa said...

wohhh

kagum

aku xde pon entry merdeka

hahaha

cikpingu said...

merdeka!!!!

PeQ GaRaGe said...

patriotik ni... bagus2...

ahmoi said...

slamat menyambut hari kemerdekaan....

..nOWa.. said...

hepi merdeka day bro..
lagi 9 hari gua bagi lu cuti lagi sehari..hari jadi gua..lu jangan cuti puasa pulak..

FarEast said...

merdeka kan jiwa ... mari celebrate merdeka dengan bershisha... wahahaha

tukangbuatsushi said...

hemm...
arsenal bermain dengan baik hari tu...
yg lain aku xnk komen...
(gelak xde bunyi)

ohhh hampir terlupe...
selamat hari merdeka ke-52

Aie said...

yem: merdeka tahun depan je la lu buat entry yem

pingu: anak tekak gua dah kering. gua sahut dalam hati je la merdeka tu ye.

peq: itu belum gua upload gambar gua pakai baju macam tunku abdul rahman lagi haha

ahmoi: ye sayang selamat hari merdeka. cehh teros lembut hati gua

nowa: oh besday lu ke? hepi besday in advance dari gua. jangan harap gua nak bagi hadiah. muka lu pon gua tak kenal lagi hahaha

fareast: idea tu mmg menarik tapi gua takut lu gagal hadirkan diri nanti mok!

ari: good to hear that