thank you for a memorable yesterday!

Photobucket
Photobucket

what a super duper surprise. ingatkan bila gua dah kantoi komplot korang beli kek, that's it. rupanya korang memang super kreatif hari ini. sorilah gua mencarut bila nampak kek tu. wow, memang gua tak budget lu orang nak buat surprise yang macam itu. hahaha!


kepada pengerusi, ahli-ahli jawatankuasa, batu-batu api dan barua-barua lain, terima kasih tinggi gunung buat lu orang. first time birthday gua disambut secara solo memang mengharukan. tak boleh lupa. gua tak tahu macam mana nak balas. i love you all.


selamat hari jadi, muhamad hasreezan!


*sapa lagi murah hati nak bagi hadiah hari jadi boleh calling² gua okay! hahaha

4 komplen:

ecah said...

hoh..takpe..kitorang mmg sayang ko..

ichi said...

happy belated besday bro

Unknown said...

happy birthday

nia kurnia said...

happy birthday baby