when my ink runs out...

'nazmi

front

not in picture; yol

ahmoi

best viewed from bottom

the jakuns

yol the Photographer

blurred

fareast ismail

the whole bangi got blackout as soon as we've off the scene

Banyak lagi ada kat sini
Umtuk gambar dari insan-insan lain, mungkin lu orang bole ke sini, sini, sini atau sini.
Tapi gua tak jamin diorang ni sudah upload ke belum. Berbual lebih saja diorang ni hahaha!!!
fareast ismail blurred yol the Photographer front the whole bangi got blackout as soon as we've off the scene best viewed from bottom rule of nothing the jakuns ahmoi not in picture; yol Oh ya, Ecah! Gua terlupa pulak. Thanks for this..appreciate it much babe! AIE by CIK ECAH
Kita jumpa lagi tiga hari =)
Aie Thoiron Ababil's Facebook profile

11 komplen:

PeQ GaRaGe said...

owh.. br paham...
ink kaler yg abis..
hehehehe..



walaaa...
nice pics bro..
kat mane ni? (rahsia gak ke?)

hehehehe

cik PA said...

muke gemook da mcm terrorist sial..haha..

azrulsham said...

mata kamu makin bagus!!! serius teruja...

oranglidi said...

lu nak kena lempang? wa geram betul dengan kameramen.. wa nak gak sebuah! tapi mahal nak mampos.. ade x kamera yang boleh dibeli secara ansuran? wa nak..

fareezkario said...

aku teruja spot korang ni..
mengapakah korang x suka ajak aku?

syuk said...

terbaekkkk

Aie said...

peq: kat bangi

ecah: eh dia memang terrorist, kan?!

yol: berkat tunjuk ajar lu juga sifu..thanks!!!

lidi: haha jubor

fareez: bukan tak ajak, terlupa haha

shuk: thanks brader! tunggu la gua sampai bali hahaha

ahmoi said...

happy besday aie..nape cupcake gamba tuh??hehe

Aie said...

orang buatkan saye terima seadanya je wak...huehehe

mosyuki said...

aku suke gambo2 kt cni!!!

chare dowh..

amer azlan said...

santeek gambar

hahaha wei asal mini cake tuh ada bra plakk???