post wedding serba serbi

halim and siti in black and white
backdoor
fade
Selepas masuk air...
tiga orang sentul
biol
Berikutnya pula gambar yang tak ada kena-mengena...
foreigner
baby
And finally, hero of the day...
totally far-east
Tahniah lagi sekali pada Halim and Siti, dua kapel yang gua baru kenal tapi warm and friendly. Aksi macam di bawah jangan amalkan setiap hari ya, nanti jiran sebelah kata apa pulak?
doodoo

Bila nak jemput gua datang rumah baru untuk sessi makan-makan nih?!

arrival foreigner totally far-east doodoo baby tiga orang sentul biol halim and siti in black and white backdoor fade

Kebanyakan gambar di atas gua snap pakai D90. Gila susah la camera Nikon baru nih. Berterabur gua setting. Tapi gua masih calm lagi. Haha. by the way, kepada Encik Amer (tuan punya camera) gua wish gudluck la dengan camera baru lu nih.

Gua sekarang tengah dengar lagu "Bukan Superstar" dendangan "Project Pop". Shit btol, berhantu la lagu ni. Dah berapa kali gua replay nih. Okay la, jumpa next week.

Terima kasih sudi kunjung. Aie Thoiron Ababil's Facebook profile

8 komplen:

FaFaFa said...

nice nice shots!
:) uh yeh... lagu tu jgn dgr slalu, mmg berhantu.

;)

FarEast said...

aku terasa pic aku nampak hot ... hahaha

AiE bAhRi said...

lawa la pic2 ko ni..

cik ecah said...

baru nak bg tau faiz pic die konon2 hot kat page ko.. nampaknye artis pon pandai g page org kebanyakan..haha

Anonymous said...

wooo abg kite pakai nikkor 17-55 f2.8 woo.
terbaik la.

Aie said...

fafafa: ya, mmg berhantu. u mmg pandai la

fareast: cubit paha kanan, paha kiri terasa juga. kalau lu terasa hot, apatah lagi diri gua sendiri hahahaha

aie: thanks weh eleh puji2 plak ntah lu lagi pawer

ecah: biasa la artis. gua tamau kutuk lebih2 dia tgh recording tu nanti sound jadi tak sedap pula hahaha

rahami: lens pinjam la uncle haha

AA said...

mmg aku nak tune balik cam tuh..!
nway time kasih...!

hahaha cam sial dow lagu tuh.. aku mati2 igt glen fredy ada join nyanyi..sat lagi klon dia plakk

Anonymous said...

What i don't understood [url=http://www.cheapraybansunglassesuk.co.uk]cheap ray ban sunglasses[/url] is actually how you are now not really a lot more well-appreciated than you might be right now. You are so intelligent. [url=http://www.cheapraybansunglassesuk.co.uk]ray ban aviator sunglasses[/url] , You already know thus considerably in terms of this matter, produced me individually believe it from so many varied angles. Its like men and women aren't involved unless it is one thing to accomplish with Woman gaga! Your personal stuffs excellent. At all times care for it up!