falken standard lu ingat tak boleh buat racing ke?

Kronologi kisah gua kali ni patut bermula 3 tahun sudah tapi gua malas la pula nak flashback jauh-jauh buat habis bateri saja. Gua pendekkan cerita ke current time di mana tayar kereta gua pecah masa balik kerja hari tu. Oh, gua rasa takda orang dajal walaupun tayar gua pecah macam kena hiris. Gua 100% yakin tayar tu hancur sebab kedegilan gua dari tiga tahun lepas tak mahu buat chambering tayar. Kan dah kena! So akibat dari tragedi ini, gua terpaksa la keluar duit yang agak banyak jugak bilangannya bagi golongan orang kebanyakan macam gua ni. Cis, kensellah angkat seat Recaro macam ni!!! Takpa, janji boleh racing. Dinner makan burger pun gua takdahal dah. Wei Bob! Cepat sikit siapkan wiring Eterna lu tuh! Gua tak sabar nak racing ngan tayar baru ni! Camera D200 ngan D80 tarok tepi, deal? p/s: Bulan ni perbelanjaan makan minum gua akan dikurangkan 50% jadi sapa-sapa ngengada nak mintak belanja minum or open table akan mendapat penampar dalam kadar yang seberapa segera, capiche?
lorong bandar 16 By the way, gambar di atas boleh didapati secara meluas dalam pasaran entry gua yang akan datang. Jangan kaget, ini bukan cover album lah!
Aie Thoiron Ababil's Facebook profile

9 komplen:

ahmoi said...

1. Tu la degil sgt ngan tayar tu...kan dh kene..

2. Kesian aie... =)

3. Cantiknye gamba tu...

4. Ponteng keje eh arini?

5. Babai

Anonymous said...

nice...sekali tgok da suka...tgok bnyak2 kali cam nak minum air tu je..haha..

hanif ramli said...

sumpah wa igt cover album td..
amelina pnye cover album..rupenye bukan..wahaha..update cpt sket..simpan lme2 nk buat pe.hehhe

Anonymous said...

racing jgn x racing beb hahah

Unknown said...

cantik gler pic tue

FarEast said...

haih ... nasib baik x accident ke apa ke ...

Aie said...

ahmoi: nak buat camna yang..gua belum berkemampuan lagi nak main tukar barang saja..tukar awek kang baru tahu hahahaha

malin: teh ais je, tu pon terliur ke tengok? hahahaha

anep: amelina?

tengku: thanks tengku..ni kerabat mana ni? hehehe

fareast: berkat doa selamat rakan2 kot..lu tak polow gi redang ke mok? bosan la gua cam ni hahaha

azrulsham said...

esok maybe ade projek baik tp lu kelija....so kelija dgn tekun k...

GLizZY said...

~Wuiiyyoo, ni yg x sabar nk tgk next entry ni.. Idea mmg supeb la sedara..

(,") Merci..