Nalzarema

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Ini dua orang memang dah lama kenal dengan gua. Daripada masa kat UiTM Segamat dulu. Si Amer ni juga bercita-cita ingin menjadi fotografer tapi masih jauh panggang dari api hahaha!!! Tahniah buddy! Album lu on the way sekarang!

Photobucket

Aie Thoiron Ababil's Facebook profile

15 komplen:

Amer Azlan said...

hahaha babih! lu tengok satu hari gua akan buktikan jugak!

btw yela2 gambar lu lawa! (kang album lambat siap pulak!) hahaha

tima kasih..!

ecah said...

hahaha..selamba jauh panggang dari api.. congratez mer. nnt nak kawen jgn lupe tempah cuppies ribu2 kat aku weh..haha.. aku kasik la murah2..

Aie said...

amer: haha tau pon takut. ini belum tahap gua ugut betol2 lagi nih

ecah:ecah markup kuat doh sebenarnye...gua tahu la kegiatan di belakang tabir dia hahaha

tOm sPike said...

bRO main tone plk ke?
cun2x hehe :D

oranglidi said...

pegh!!

gmbar second tu!

Aie said...

ketom: toning? ntah la gua main belasah saja ni bro hehehe

lidi: kenapa beb gambo second?

Hafidz Kamaruddin aka HPP said...

gamba last tu simply amazing beb

aku nak blaja cls, bile available?

tengku_fir21 said...

owwhh
sgt suke pic yg duuk atas kerusi tue..

tukangbuatsushi said...

salam...
selamat menyambut ramadhan wahai sahabat...
moga puasa kamu cukup tahun ni...
dan jgn kerane isterimu dan anakmu tiada di rumah...
kau mengambil kesempatan ni utk mengambil makanan dalam peti ais...

cak said...

selamat berpuasa boh..

syuk said...

arsenal menang laie!!!

FarEast said...

salam ramadhan utk anda sekeluarga, semoga ramadhan kali ini membawa seribu keberkatan ... insyallah =)
FarEast
http://empayarcanon.wordpress.com

cikpingu said...

cantek gmbr...

FarEast said...

aie, si yol ajak berbuka tu ...

ahmoi said...

congrats congrats..hehehe